چند وقتی هست که بیشتر فعالیت های مجازیم معطوف شده بود به فیسبوک و اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی و اصلا یادم رفته بود که ویلاگی هم داشتم. میخواستم آدرس اکانت هایم را در وبلاگ قرار بدم و آدرس وبلاگ رو در پروفایل هام اما دیدم که انگار بهتر است بدون گفتن اسم و شناسنامه ای در اینجا باشم .( هرچند بعضی از رفقا آدرس اینجا رو دارن و گهگاه سر می زنند ، اما نامحرم نیستند. ) خلاصه کنم حرفم را شاید بهتر باشه اینجا بیشتر خودم باشم نه اینکه خدای نکرده جای دیگه خودم نیستم ، نه! . یعنی گاهی راحت ترمی توانی حرفت را به کسانی که نمیشناسیشون و آنها هم نمیشناسندت بزنی ، آنها صرفا گوش هایی هستند که می آیند و می شنودند وگذر میکنند و تمام.....

خلاصه حس می کنم اینجا راحت تر بتوانم از خودم ، خواسته هایم ، آرمان هایم ، دوست داشتنی ها و .... بنویسم.

همین .

 حال من خوب است حال روزگارم خوب نیست

حال خوبم را خودم باور ندارم خوب نیست

آب و خاک و باد و آتش شرمسارم می کنند
این که از یاران خوبم شرمسارم خوب نیست

روز وشب را می شمارم ؛ کار آسانی ست ؛ حیف
روز و شب را هرچه آسان می شمارم خوب نیست

من که هست و نیستم خاک است ،خاکی مشربم
اینکه می خواهند برخی خاکسارم خوب نیست

ابرها در خشکسالی ها دعاگو داشتند
حیرتا! بارانم و بایدنبارم خوب نیست!

در مرورخود به درک بی حضوری می رسم
زنده ام ، اما خودم را سوگوارم خوب نیست

مرگ هم آرامش خوبیست می فهمم ولی
این که تا کی در صف این انتظارم خوب نیست ...

 محمد علی بهمنی