اگر میخواهید رمان بخوانید و به دنبال یک رمان خوب هستید. 

اگر می خواهید یک کتاب سیاسی بخوانید. 

اگر می خواهید یک کتاب تاریخی بخوانید .

اگر می خواهید کتابی بخوانید که دانسته هایتان را افزایش دهد.

اگر میخواهید به کتاب خواندن عادت کنید .

و اگر می خواهید از کتاب خواندن لذت ببرید .

نامیرا بخوانید. 

نامیرا بخوانید . 

نامیرا را چند بار بخوانید.




یکی از لذت بخش ترین کتاب هایی که در عمرم خواندم این کتاب بود . واقعا عالی بود . به قول یکی از تعریف هایی که از این کتاب خواندم :


"نوشتن داستانی که مخاطب، آخرش را می‌داند کار آسانی نیست. و اینجاست که کرمیار با نگاه درست به عاشورا و استفاده از عنصر «رمانس» به خوبی بهره‌گرفته است."


اما برای اینکه لذت خواندن این کتاب را ازتان نگیرم به داستانش و آنچه در آن رخ می دهد اشاره نمی کنم فقط حیفم می آید که این کلام قیس بن مسهر از کتاب را نخوانید و فکرتان را مشغولش نکنید : 

« و اما من ! هر گز برای امام خویش تکلیف معین نمی کنم ، که تکلیف خود را از حسین می پرسم . و من حسین را نه فقط برای خلافت ، که برای هدایت می خواهم . و من ... حسین را برای دنیای خویش نمی خواهم ، که دنیای خود را برای حسین می خواهم ، آیا بعد از حسین کسی را می شناسی که من جانم را فدایش کنم ؟ »




و در آخر اگر می خواهید جواب " چراهایتان " را در مورد کوفه بگیرید ، نامیرا بخوانید .

ای کاش این کتاب سال 88 هم بود!!!

ا