1.      بدبختی ما در این مملکت ، مظلومیت امام و مقام رهبری و هرکسی ولی فقیه باشد این است که وقتی سخنرانی می کنند شب که پخش می شود آن کسی که مامور اداره ی آب و برق است جمله آب و برقش را در می اورد آن کسی که مسئول اداره ی گاز است جمله گازش را در می آورد . . . اصل حرف روی زمین می ماند ! خداوکیلی خود آقای ((خامنه ای )) در این چند سال چه حرف هایی زده که یک نفر به آن اعتنا نکرده است ؟! ایشان یک جمله ای دارند که من خودم وقتی خواندم خجالت کشیدم . ایشان جمله ای دارند ، تعبیرشان این است ، گفتند : این قدر من این سال ها راجع به کتابخوانی و مطالعه حرف زدم و به آن اعتنا نشده ، احساس می کنم دیگر اگر بخواهم حرف بزنم مصداق حرف لغو است ! این برای شما به عنوان یک دانشجو جای تاسف ندارد ؟ از آن طرف وقتی ایشان راجع به اسلامی شدن دانشگاه ها حرف می زنند تمام دعوا را تنزل می دهند به آستین کوتاه ! خیانت را این ها دارند می کنند . به اعتقاد من «مارمولک» در این مملکت کسانی هستند که باعث می شوند نهاد مرجعیت شیعه که با یک کلام با عث می شود درون حرم سرای «ناصرالدین شاه» قلیان هارا بشکنند کارش به جایی تنزل پیدا کند راجع به فیلم سینمایی موضع بگیرد . . . این ها مارمولک هستند ! ومن معتقدم تاریخ درباره ی بعضی ها که آقایان مراجع را این طور ضایع کردند قضاوت خواهد کرد !   *

 

2.      دو هفته پیش در جریان برگزاری بزرگترین و مهمترین برنامه سالانه تشکلمون در دانشگاه که تنها تشکل حزب اللهی دانشگاه هم محسوب می شود کلیپی آماده کرده بودم و در آن از موسیقی تیتراژ سریال بازی تاج وتخت یا همان «game of thrones  » که یک موسیقی حماسی و با ریتم ملایم است استفاده کرده بودم ، اما به لطف تحجر دوستان مثلا ارزشی در بعضی از مکان های دانشگاه پخش کلیپ متوقف شد . بگذریم که بعضی از بزرگواران ارزشی تر به پخش آهنگ های حامد زمانی هم اعتراض داشتند !  **

 

3.      هفته پیش بدون هیچ پیش زمینه ای و از سر کنجکاوی مشغول نگاه کردن به تصاویر داخل این تراول های جدید 50 تومانی بودم که خواهرزاده ام که چند هفته ای نیست که 10 ساله شده  به صورت خودجوش و با حرارت خاصی از تغییرات  جدید و فتنه انگیز! صورت گرفته در طراحی این چک پول ها گفت . من که توقع شنیدن این مدل صحبت کردن را از این بچه نداشتم با یک عکس العمل مخالف باهاش برخورد کردم و تمام تصورات احتمالا درست او را در ذهنش مخدوش کردم . ***

 

4.      حضرت آقا هفته پیش در دانشگاه امام حسین بودند و در ابتدای صحبت هاشون از دانشجوهای دانشگاه خواستند تا آرایش نظامی خودشون رو بهم زده و به صورت غیر رسمی و در جلوی سن سخنرانی بنشینند. اما بعد از اتمام سخنرانی عده ای با هوش سیاسی  قابل تامل خودشون به دنبال رمزگشایی از این اقدام رهبری و تحلیل چرایی این کار توسط ایشون بودند. ****


سطحی شدن ما و اطرافیانمان و نگاه های کاریکاتورگونه به رهبری و امام و عدم شناخت درست و کافی از اهمیت مسائل پیرامون و جامعه معضل اول و اخر جامعه انقلابی ایران است.

به قول یکی از رفقا در واکنش به تحلیل های فضایی عده ای درباره اقدام اخیر رهبری : "احساس می کنم رهبری شنیده نمی شود" دقیقا همان حرفی که جناب زائری در سال 82 در دانشگاه تهران زدند .( بند 1 ) جماعت حزب اللهی ما باید به این تشخیص برسد که رهبری را در حد پوستر و قاب عکس پایین نیاورد و قبل از آنکه به فکر موضع گیری سلبی و خشن در مقابله با دیگران بیفتند بهتر است به فکر عمل به خواسته های رهبرشان باشند. *****

  

·        * صحبت های جناب زائری در سال 82 در دانشگاه تهران برای فیلم مارمولک. که از شماره 6 مجله نقد سینما آن را نقل کردم.

·        ** خوبه که این جماعت ارزشی خیلی اهل سینما و سریال های اون ور آبی نیستند وگرنه باید فاتحه خیلی ازکارهایی رو که از صدا وسیما در این چند ساله پخش میشده رو میخوندیم.

·        ***کاری به حرف های خواهر زاده ام ندارم اما دلیل حذف عکس امام و چاپ اون دوتا کبوتر بنفش و سبز تو چک پول چیه ؟؟  ( توهم توطئه )

·        **** ای کاش پیش از آنکه به فکر چرایی برهم زدن آرایش نظامی و خطاب قرار گرفتن دانشجوها با لفظ "بچه" بودیم دنبال شناسایی و طرح ریزی برای فتح خرمشهر های جدید باشیم.

·        ***** یه بنده خدایی دیشب با تمام شوق به صحبت های رییس جمهوری گوش میداد و منتظر بود تا ایشون دست از پا خظا کند و حرف نامربوط بزند تا بتواند هوشمندانه!!!  موضع بگیرد اما امروز هنگام صحبت های رهبری دلش جای دیگری بود.

 

این است حکایت ما . . .